Empowerment

Lopende projecten

d8fed635-ae6c-44c5-b910-61e57a620647

Seko Village – Zambia

• Jaarlijkse financiële steun om de voortgang van het Seko Project te waarborgen en zodoende de de persoonlijke ontwikkeling van de kinderen te faciliteren.
  • De kinderen die na hun 18e Seko moeten verlaten ondersteunen door het mede financieel faciliteren van een tehuis met ouderlijk toezicht, opdat dat zij niet op straat komen te staan

Mount Olive Outreach Khaya Centre – Zuid Afrika

• Mensen helpen aan een identiteitsbewijs zodat zij een geringe toelage vanuit de overheid ontvangen.
  • Financiële steun geven aan het Young Life Program
  • Er mede voor zorgen dat er dagelijks zon 1000 warme maaltijden worden verstrekt.
jeannie

Heal project: wezen en kwetsbare kinderen – Zambia

• Financieel en mentaal ondersteuning bieden aan Jeannie d.m.v. donaties, jaarlijkse bezoeken en regelmatige telefoongesprekken. Daarnaast hebben wij lokaal een zeer betrouwbare supervisor die fungeert als brug gezien de fysieke afstand.

" Stichting Opstap and its founder René Hartman are not interested in just sending money from afar, but instead, take a keen interest in every aspect of the programme and also, in the people that run it. - Adrienne Feldner-Busztin, country manager Orange Babies South-Africa "

" Our experience of René Hartman is that he is innovative and has a very clear understanding of what is critical to the sustainability of a project as well as a deep commitment to making it happen. - Adrienne Feldner-Busztin, country manager Orange Babies South-Africa "

" It is an absolute pleasure for all of us to partner with René Hartman and Stichting Opstap and the Foundation has a very special place in all of our hearts. - Orange Babies South-Africa "

" Seeing the board members of Stichting Opstap who went all over to get the funds for the projects getting down to the community and rendering services was very motivating to the team and the Department of health. - Ntemby Mbambabzela, project leader MHU "