Education

agathahoeve

Zorgboerderij de Agathahoeve

Wat wij doen:
  • Stichting Opstap maakt jaarlijks een vast bedrag over om de Agathahoeve te ondersteunen
    in het dagelijks proces van het onderhouden van een kinderboerderij.
Lucky3

Stichting de Hazelaar – Rotterdam

• Wij sponsoren paard Lucky

" Orange Babies has been privileged to partner with Stichting Opstap since 2011. - Baba Sylla, director Orange Babies "

" The assistance René gave us helped the project to continue with the training and support on these young people. - Valencia Kock, project director Mount Olive "

Afgeronde projecten

Hope Center

Wat wij doen:

Een centrum openen speciaal voor (kansarme) middelbare scholieren waar zij meer informatie en ondersteuning kunnen krijgen,
gebruik kunnen maken van het internet en worden geassisteerd bij het maken van een gerichte carrière keuze en/of vervolgopleiding.
Het allerbelangrijkst is dat zij leren inzien dat ook zij iets kunnen bereiken in het leven en een kans krijgen zich (carrière-gewijs) te ontwikkelen en hun leergierigheid kunnen vergroten. Daarnaast zal ook het belang van een goede gezondheid een grote rol spelen, daar dat een evidente rol speelt in de Afrikaanse samenleving.