Education /

Lucky3

Stichting de Hazelaar – Rotterdam

Omschrijving

De Hazelaar is een rijvereniging opgericht voor valide ruiters en ruiters met een beperking. De achterliggende gedachte is dat kinderen met een beperking door het paardrijden een betere balans ontwikkelen en het paardrijden heeft een therapeutisch effect op de kinderen.
De meeste valide ruiters bij de Hazelaar verrichten vrijwilligerswerk op en rond de manege en helpen voornamelijk met het begeleiden van de ruiters met een beperking tijdens de lessen.

Stichting Opstap & de Hazelaar

Via Petra Uylen kwam Stichting Opstap in contact met deze organisatie. Aangezien een aangepaste manege veel geld kost en de Hazelaar geen subsidie ontvangt besloot de Stichting om hen te ondersteunen. Wij doen dit o.a. door het sponsoren van paard Lucky op lange termijn.

Wat wij doen:

• Wij sponsoren paard Lucky

Doel

• Het bevorderen van integratie tussen valide ruiters en ruiters met een beperking
  • Ruiters met een beperking helpen een betere balans te ontwikkelen
  • Mensen het plezier brengen van paardrijden

Hulpverleners

petra-uylen

" Help ons stappen te zetten in dit project "

Wat u kunt doen

U kunt ten alle tijde een donatie naar ons overmaken, dan zorgen wij ervoor dat deze rechtstreeks bij de Hazelaar terecht komt. Draagt u net als wij dit project een warm hart toe dan zijn er meerdere mogelijkheden voor sponsoring, o.a. kunt u een mindervalide ruiter of een paard sponsoren. Voor meer informatie kunt u daarvoor terecht op de website van De Hazelaar.

Bankrekening

• Rabobank Lichtenvoorde, Nederland