Fietsen voor HIV-vrije wereld – Zuid Afrika

Afgelopen november heeft accountant/adviseur Rob Zweden, werkzaam bij Grip Accountants en Adviseurs, een behoorlijke en indrukwekkende fietstocht gemaakt van maar liefst 8 dagen door Zuid-Afrika. Doel: geld werven voor een hiv-aidsvrije wereld voor de projecten van Orange Babies en Stichting Opstap.

Ons bestuurslid Petra Uylen, directrice van Grip Accountants en Adviseurs, is al jaren nauw betrokken bij de projecten van Orange Babies in Zuid-Afrika, welke door Stichting Opstap worden ondersteund, en haar verhalen inspireerden meerdere medewerkers (waaronder Rob) om zich op te geven. Door loting werd Rob uitgekozen en na het werven van het nodige sponsorgeld en een zware en intensieve trainingsperiode vertrok hij met de andere deelnemers naar Zuid-Afrika.
Naast het fietsen van zon 80 km per dag door het warme, droge en ruwe landschap moest hij ook aan het werk bij de verschillende projecten; een echte uitdaging dus!

In totaal hebben Rob en de andere deelnemers van de fietstocht bijna 300.000 opgehaald voor de projecten van Orange Babies, een geweldig resultaat!

Lees hier in zijn blogs hoe het Rob is vergaan!
én
Krantenartikel De Graafschap