Christmas Party Tzaneen – een geweldige dag!

Het kerstfeest in Tzaneen was een groot succes! De kinderen (evenals het team van Family Free en wij van Stichting Opstap) hebben geweldig genoten. Het weer was perfect en ook de locatie was geweldig: een grote picknickplaats rondom de grootste Baobab boom ter wereld! In het begin waren de kinderen nog een beetje schuchter, maar naarmate de dag vorderde kropen zij steeds meer uit hun schulp. Als klap op de vuurpijl kwam ‘Father Christmas’ hen ook nog een bezoek brengen en kregen zij van hem de cadeaus uitgereikt. Met zang, dans, heerlijk eten en een grote glimlach op het gezicht van de kinderen kon deze dag niet meer stuk! Zie het filmpje hieronder voor een impressie van deze fantastische dag.
Wij van Stichting Opstap willlen nogmaals iedereen bedanken die deze dag mogelijk hebben gemaakt!

Home / Empowerment /