Afrikaanse benefietavond geslaagd!

De Afrikaanse benefietavond georganiseerd door de Soroptimistenclub Achterhoek bij de mooie locatie van restaurant Welgelegen was een succes! Voor de ruim honderd deelnemers werd een heerlijk
5-gangen verrassingsdiner geserveerd, gebaseerd op de Afrikaanse keuken waarbij de Afrikaanse wijnen en energieke Afrikaanse muziek niet ontbraken.
De opbrengst van deze benefiet avond is maar liefst €2600,- welke in zijn geheel naar onze projecten gaat.

De Soroptimistenclub Achterhoek bestaat uit vrouwen met verschillende achtergronden met een gezamenlijk doel: zij zetten zich in om lokaal en wereldwijd levens van vrouwen en meisjes te verbeteren, o.a. door financiële ondersteuning en educatie. Op gezette termijnen worden hiervoor één of twee goede doelen voor uitgekozen, waarbij Stichting Opstap er de komende drie jaar een van is.

Wij willen in de Soroptimistenclub Achterhoek ontzettend bedanken voor het organiseren van deze benefietavond. Daarnaast natuurlijk ook Restaurant Welgelegen voor de geboden mogelijkheden én natuurlijk alle deelnemers.

Home / Projecten /