Donatie aan SrilanCare

SrilanCare is een stichting die zich inzet voor kinderen en jonge vrouwen die zich in een kwetsbare positie bevinden. De kinderen in Sri Lanka die in tehuizen wonen kennen geen tot weinig ontwikkelingsmogelijkheden. Stichting Srilancare biedt ze de mogelijkheden zich persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.
Een goede kennis van René vertrekt per 1 november voor een nieuw vrijwilligersproject voor enkele weken naar Srilanka om daar samen met een groep vrijwilligers de leefomstandigheden van de baby’s in het baby weeshuis en de meisjes in het meisjesweeshuis verder te verbeteren. Dit gaan zij o.a. doen door de kamers te verven, kastjes en bedden neer te zetten, het aanleggen van een groentetuin en door het organiseren van middag activiteiten voor de meisjes.

Stichting Opstap heeft een donatie verstrekt voor dit geweldige initiatief en is erg benieuwd naar de verhalen bij terugkomst!

Home / Projecten /