Nieuwsbrief Rijvereniging De Hazelaar

Rijvereniging De Hazelaar
Nieuwsbrief december 2016

Het bestuur van de Hazelaar wenst u
Prettige Kerstdagen
en een
heel goed nieuw jaar.

Het afgelopen jaar is een jaar van wisselende stemmingen geweest. Met weer een fantastisch Zomerkamp in een bak met gloednieuwe hoefslagkering en een spetterend jubileumfeest.
Daarnaast verdrietige momenten waarop we van een aantal paarden afscheid moeten nemen.
De vooruitzichten voor het nieuwe jaar zijn goed. De financiële situatie is verbeterd en we hebben grote plannen voor verdere verbeteringen aan de gebouwen. Dit alles mede mogelijk gemaakt met de steun van onze sponsors en donateurs, waarvoor dank.

Nieuwjaarsreceptie.
Op zondag 15 januari 2017 om 14:30 heten wij u van harte welkom op de nieuwjaarsreceptie om samen een nieuw verenigingsjaar in te luiden.

Hazelaarkleding en webshop
In de vorige nieuwsbrief is melding gemaakt van het beschikbaar zijn van de jubileumkleding in diverse kleuren. Daar is nu ook een muts aan toegevoegd met opdruk van het jubileumlogo.
De kleding is verder uitermate geschikt voor het rijden van proefjes. De wedstrijdkleding verdient uiteraard de voorkeur. Als dit niet mogelijk is voor je maak je zeker voor de jury goede indruk als je als alternatief in Hazelaarkleding opkomt.
Onze webshop vind je op de homepage van de website, of hier.

Paarden sponsoren gezocht
Veel van onze paarden hebben al een sponsor, maar we kunnen er nog wel wat gebruiken. Llyn, Biba, Basje, Sef en Domenica zoeken nog een sponsor. Als jullie hier iemand voor weten, aarzel niet om ons in contact te brengen. Of wellicht leest een potentiele sponsor dit bericht. U kunt ons bereiken via Guido op sponsoring@manegedehazelaar.nl

Behendigheidsproef 2016
Zondag 18 december hebben vele leden zich gewaagd aan de behendigheidsproef. Er werd individueel en in teamverband gestreden om de trofeeën. Het parcours was prachtig vormgegeven met een strodoolhof waar één van de paarden zich niets van aantrok en er dwars doorheen ging. En een hele nieuwe uitdaging waar als laatste onderdeel de paarden door een gordijn moesten galopperen. Geen eenvoudige uitdaging waar vele paarden tijdens de oefenlessen weigerden.

Home / Education /